A májusi vérfrissítés óta több mint egymilliószor utaztak MOL Bubival
Ez átlagosan több mint napi 6500 használatot jelent, de szeptemberben volt, hogy 10 ezer ember közbringázott egy nap alatt.
Ez átlagosan több mint napi 6500 használatot jelent, de szeptemberben volt, hogy 10 ezer ember közbringázott egy nap alatt.
A Google Térkép mostantól nem csak azt mutatja meg, hol találhatók közösségi kerékpárgyűjtő állomások a városokban, azt is, hány szabad kétkerekű érhető el az adott ponton – többek közt Budapesten.
Saját forrásból másfél év alatt építette ki a Debreceni Egyetem a saját közösségi kerékpárrendszerét - négy állomással és kilencven kerékpárral.
Indul a budapesti közbringarendszer éles üzeme. Az egymástól 300-500 méterre elhelyezett gyűjtőállomások a pesti oldalon a Nagykörúton és a Városligeten belül, Budán pedig a Vízivárosban, valamint a dél-budai egyetemi negyedben és a Margitszigeten találhatók.
Ha minden jól megy, augusztusban átadják a BuBi közösségi bringarendszert, addig viszont van még tennivaló - hangzott el az RTL Klub Híradójában szerda este.
Naponta mintegy 2000 kerékpár-bérlés történik a BuBi rendszerében, folyamatosan tesztelik a közösségi bringákat. A bicikli kormányán található infótáblák néha letörnek, sokan panaszkodnak arra is, hogy a kerékpárok nehezek, nem gurulnak rendesen. Összességében a BKK pozitívnak ítéli a beérkezett kritikákat.
Két napja a BKK jelezte, bajok vannak a MOL BuBi közösségi bringarendszerrel, csúszik az átadás, és már most kötbérezik a T-Systems céget. A T-Systems pénteken bejelentette: a BKK-val együtt elindítják a rendszer belső tesztelését.
Rengeteg baja van a BKK-nak a budapesti közösségi bringarendszerrel, aminek az átadása júliusra csúszik. Ha akkor sem működik megfelelően a dolog, a közlekedési társaság felmondhatja a T-Systemsszel és a csepeli kerékpárgyártóval a szerződést, de addig is kötbérezi a céget. Azt azonban leszögezik: mindenképp megvalósul a MOL Bubi.
Magyarország első közösségi kerékpáros rendszerét adta át pénteken Völner Pál infrastruktúráért felelős államtitkár és Neuzer András, a rendszert kifejlesztő esztergomi kerékpárgyár tulajdonosa a városnak. Az új biciklik egyikét Tétényi Éva független polgármester is kipróbálta. A rendszert 50 millió forint ráfordításával hozták létre, az önkormányzat a dokkolószigetekhez szükséges helyet biztosította. Fotók.
Magyarország első közösségi kerékpárosrendszerét adják át ma délben Esztergomban. Az öt állomással és 50 kerékpárral induló rendszert az esztergomi székhelyű Neuzer Kerékpárgyár saját erőből, önkormányzati támogatás nélkül hozta létre.